ای موسی من همنشین کسی هستم که مرا یاد کند،


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
هو الله لا اله الا هو هو النور
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ای موسی من همنشین کسی هستم که مرا یاد کند،
نویسنده : حسين
تاریخ : یک شنبه 10 شهريور 1392

شهادت مظلومانه رئیس مذهب حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد.

حضرت امام صادق علیه السلام فرمود:  در آن توراتی که تغییر نکرده ( تحریف نشده)

نوشته شده است که موسی علیه السلام از پروردگارش سؤال کرد وعرض کرد:

پروردگارا، آیا تو به من نزدیکی تا آن که با تو به آرامی راز و

     نیاز کنم یا ازمن دوری تا توراندا کنم؟

پس خداوند عزیز وشکوهمند به او وحی فرمود:

ای موسی من همنشین کسی هستم که مرا یاد کند،

موسی عرض کرد کیست که در پناه تو است روزی که

 پناهی جز پناه تو نیست؟ فرمود: آنان که مرا یادکنند و

من نیز آنان را یاد کنم، ودر راه من به یکدیگر محبت کنند

و من نیز آنان را دوست دارم، اینانند که چون من خواهم

به اهل زمین بدی ( ناگواری) برسانم یادشان کنم و

 به خاطر آنان،‌آن بدی را از زمینیان باز دارم.

                              اصول کافی ج4 ص321





:: برچسب‌ها: ای موسی من همنشین کسی هستم که مرا یاد کند، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آمار مطالب

:: کل مطالب : 406
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 129
:: باردید دیروز : 359
:: بازدید هفته : 519
:: بازدید ماه : 488
:: بازدید سال : 4368
:: بازدید کلی : 249287

RSS

Powered By
loxblog.Com